Olen elänyt nuoruuteni Kokkolan Hakalahdessa. Perheeseemme kuului Isä ja äiti ja kaksi siskoa!

 

Olin nuorena vilkas kaveri, jonka koulun jälkeinen elämä meni lähinnä urheilun parissa! Aloitin pingiksen pelaamisen 10 vuotiaana ja saavutin pingiksessä nuoruusvuosina kolme SM-mitalia! Harrastin myös hiihtoa, shakkia ja lenkkeilyä. Olen kaksi kertaa juossut maratoninkin. Kyseiset asiat eivät kuitenkaan tyydyttäneet sisäistä tyhjyyttä. Jumala onkin laittanut meidän sisimpäämme Ikuisuuden kaipuun!

 

Nuoruudessa aloitin myös alkoholin ja tupakan käytön sisäiseen tyhjyyteeni. Minulla oli myös paljon muita asioita, joita tein töitten ohessa. Olin mukana verkostomarkkinoinnissa, politiikassa ja toimin mm. nuorkauppakamarissa , nämä kaikki asiat täyttivät elämäni. Yritin kaikilla eri tekemisillä täyttämään elämäni, mutta nyt jälkikäteen olen huomannut, että kaikki tuo oli pakoa Jumalasta.

 

Ylioppilaaksi päästyäni kävi kauppakoulun (Yo-merkonomi), jonka jälkeen muutin kotikaupungistani Kokkolasta Jyväskylään!

 

Jyväskylässä innoistuin opiskelujen ohessa käymään opiskelijabileissä, joista yritin etsiä onnea, mutta en sitä baarista löytänyt! Olen tuhlannut aikaani baareissa ja siellä missä pilkaajat istuvat, mutta Jumala alkoi kutsua minua ja niin syksyllä 2001 menin käymään vapaaseurakunnan kokouksessa, ja niin annoin elämäni Jeesuksen käsiin! Kiitos Jumalalle! Jumala alkoi puhua 2000-luvun puolivälissä Sielunhoitoterapeutin opinnoista! Menin vuonna 2008 Rauhan Majataloon Kajaaniin opiskelemaan, joista valmistuin MU-Sielunhoitoterapeutiksi. Koulutuksen aikana ja sen jälkeenkin olen saanut käydä läpi asioita, jotka ovat menneet pieleen elämässäni ja missä Saatana on päässyt vaikuttamaan elämääni.  Nyt olen saanut vaeltaa Jeesuksen kanssa yhdeksän vuotta ja Jumala on vapauttanut minut alkoholista, tupakasta, rahanhimosta ja nuoruuden traumoista.

Nyt Jumala on kutsumassa minua tehtäviinsä. Olen joutunut karsimaan elämässäni monia asioita, sillä olen ollut monessa mukana, mutta nyt olen jättänyt pois asiat, jotka eivät kirkasta meidän vapahtajaamme! Sinulle, joka luet tätä kannattaa mennä tutustumaan paikallisseurakuntaan ja alkaa elämään Jumalan kanssa tätä ainoata elämää ja ottaa vastaan Jeesus vapahtajaksi! Hän antaa sinulle synnit anteeksi ja vie sut perille taivaan kotiin,jossa sinua odottaa ikuinen elämä Jumalan yhteydessä! Jeesus antaa sinulle maistiaisia tulevasta jo täällä ajassa! Saat kokea vanhurskautta rauhaa ja iloa pyhässä hengessä!

 

Joh 3:3-18

 

3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".

4 Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"

5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.

7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.

8 Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."

9 Nikodeemus vastasi ja sanoi hänelle: "Kuinka tämä voi tapahtua?"

10 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sinä olet Israelin opettaja etkä tätä tiedä!

11 Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: me puhumme, mitä tiedämme, ja todistamme, mitä olemme nähneet, ettekä te ota vastaan meidän todistustamme.

12 Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun teille taivaallisista?

13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,

15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.

16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

Room 8:1-9

1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

2 Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.

3 Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,

4 että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.

5 Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.

6 Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;

7 sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.

8 Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.

9 Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.